19.8 C
New York
søndag, mai 29, 2022

Buy now

spot_img

Crappy Liv Sjekkliste!

I dag har jeg en supergod nyhet til deg helt gratis, nemlig den ultimate “Crappy Liv” Sjekklista! Elsker du også å hake av ting på lister? Sjekklister er amazing! Nå kan du endelig hake av for det du allerede gjør og finne ut hva du kan gjøre for å klare nye grøftekanter, vegger og kjellerer! Kort fortalt leve i en gammel story. 

Du trenger ikke en gang legge igjen eposten din, du får det helt åpent her! Amazing eller amazing? 

Det spiller selvfølgelig en rolle hvilket utgangspunkt du har. Om du er et lykkelig menneske i dag, så ikke forvent at du skal klare dette over natten, vær tålmodig. Om du er midt på treet, så sjekk hvilke punkter som frister deg mest, som du har mest lyst å starte med. Er du ganske crappy allerede, herlig – da skal dette være en lek, kanskje kan du da hjelpe meg med et par punkter jeg har glemt? Skriv gjerne i kommentarfeltet, så vil jeg føye det på listen her! 

Sjekkliste for å oppnå et crappy liv: 

  • Tenk på feil du har gjort tidligere og straff deg selv for det nå, uansett hvor lenge siden det er. 
  • Bruk alle unnskyldninger du kan komme på, som hjelper deg å være der du er. 
  • Bestem deg for at du aldri vil tilgi noen som har såret deg.
  • square-oOm noen snakker stygt om deg, eller ikke liker deg, tenk på dette så ofte du kan.
  • square-oHar du fått høre at du ikke er flink nok, så si deg enig i det. 
  • square-oSkriv ned alt du kan komme på som du er redd. Frykt er veldig viktig når du skal mestre et crappy liv!
  • square-oKanskje det viktigste: vær et offer. Vær flink til og ligge på sofaen og synes synd på deg selv.
  • square-oEr foregående punkt vanskelig: finn andre mennesker som synes synd på deg – og lytt til dem.
  • square-oEr du syk – så hjelper det om du dyrker sykdommen din og fokuserer på den så ofte som mulig.
  • square-oHar du lite penger, så si til deg selv at du fortjener ikke mere. Om noen sa til deg da du var barn: “vi har ikke råd, vi har ikke råd” – så bruk dette mantra til å holde på dette gode gamle mønsteret: “Du har ikke råd!”
  • square-oHar du lite kjærlighet i livet ditt, så se deg i speilet hver morgen og si: “Jeg hater meg selv”.
  • square-o Bruk virkemidler som: spis crappy mat, drikk masse alkohol, ha det rotete rundt deg – hva enn du gjør: IKKE tren! Det vil gi deg bedre helse, og det vil du jo ikke.
  • square-oIkke hør på de som sier at meditasjon, yoga og lignende er bra for deg. Det har motsatt effekt!
  • square-oTa vare på de menneskene som hjelper deg enda lenger ned. Ring dem når du trenger hjelp til å holde deg der. De vil alltid ha noen kloke ord å si til deg. “Vi er et snitt av de 5 menneskene vi er mest med” – bruk dette for alt det er verdt, med å skrive en liste på de 5 som er mest negativ av de du kjenner, og snakk ofte med alle.
  • square-oOm du tror du ikke kommer lenger ned, glem det. Det er alltid mulig å komme seg lenger ned. “Nå er det bare en vei, og det er oppover” – bare tull! Hvis du graver hardt nok, så klarer du enda litt til.
  • square-oBruk sosiale media, Netflix og andre smarte løsninger når du trenger hjernedød aktivitet som gjør at du ikke tenker nye tanker. For all del! Styr unna nye tanker!!!
  • square-oFølelsene dine er et gullkort her. Lukk øynene og hent opp noen følelser fra da du hadde det skikkelig jævlig. Hvis du sitter lenge nok, så vil du kunne hente opp de følelsene og bruke dem igjen og igjen. Genialt!
  • square-oLes Janteloven grundig og heng den opp på veggen, eller bruk den som skjermsparer. Har du andre i huset, så start gjerne dagen med å lese denne rundt frokostbordet.
  • square-oTren deg til å bli verdensmester i prokastinering – utsettelser. Lag en plan på hvor mange ting du klarer å prokastinere i løpet av en uke. Det vil gi deg ekstra sofatid – amazing!
  • square-oSkriv ned det du har dårlig samvittighet for. Pass på å minne deg selv på dette minst 3 ganger hver dag.
  • square-oBruk huffirmasjoner (må ikke forveksles med affirmasjoner!!!) – Huffirmasjoner er negative setninger som du sier til deg selv hver dag. Det kan være negative setninger andre har sagt om deg, eller noen som du selv lager. For eksempel: Jeg er ikke god nok. Jeg kan ikke. Jeg er dårlig til å…. Jeg klarer aldri… Jeg lever i frykt.
  • square-oOm du trenger en crappyboost så anbefaler jeg deg å teste ut å være et nettroll. Da finner du en artikkel, noe på Facebook eller annet sted, hvor du kan spy ut mange stygge usaklige ting. Har du barn, kan du lære dette til barna dine også.
  • square-oPass på at du smiler minst mulig. Å smile er ikke bra for deg når du jobber med å mestre et crappy liv.
  • square-o Sosial liv og arrangementer osv: sjekk alltid ut hvem du skal møte. Er det såkalt positive, lykkelige mennesker og gøy som skal foregå der – hold deg langt unna! I verste fall blir du bitt av denne lykkefølelsen, og den kan være vanskelig å bli kvitt når du først har fått den. Oppsøk heller steder hvor de liker å snakke negativt om de menneskene som ikke er der. Med en dæsj misunnelse også så skal det være i boks. 

Lykke til med sjekklisten, jeg håper den vil hjelpe deg! 

Related Articles

Stay Connected

0FansLike
3,334FollowersFollow
0SubscribersSubscribe
- Advertisement -spot_img

Latest Articles